Mam krótkie włosy i dalej jestem kobietą!

października 22, 2017

Muszę coś zmienić !


Odkąd pamiętam lubiłam eksperymentować z włosami. Miałam ciągłą potrzebę zmian w swoim wyglądzie. Stop. Ja nadal mam taką potrzebę, ale to osobny temat. Gdy w końcu zamieszkałam we Wrocławiu odetchnęłam pełną piersią, ale poczułam, że mój styl jest mało wyrazisty i nijaki. Co w takiej sytuacji robi kobieta? Idzie do fryzjera! Nigdy nie byłam dziewczyną, która robi wielkie zamieszanie po ścięciu 3cm. Najpierw przeżywa tydzień, bo ścina grzywkę a potem przeżywa, że ta grzywka została ścięta. O nie, jak już podejmuje decyzję to lubię widzieć efekty. Chciałam w końcu wyglądać „jakoś”. Fryzura została zmieniona na taką, o której zawsze marzyłam. Krótko. Nawet bardzo. Włosy zostały ścięte a ja zyskałam plus 100 do samooceny. Na jakiś czas.


Chcę mieć krótkie włosy 


Często słyszę komentarze „ Ja też bym chciała, ale się boje”, „Fajnie wyglądasz, ja nie mam twarzy do takiej fryzury”, „ Ścięłabym, ale faceci wolą długie włosy”. Ufff sporo tego. Doskonale to rozumiem, sama wielokrotnie miałam wątpliwości i od zawsze chciałam mieć długie piękne włosy, powiewające na wietrze w blasku słońca, ale…..one nie podzielały tej wizji. Wiem, że dużo dziewczyn chciałoby, choć raz zaryzykować u fryzjera, ale jest tyle wątpliwości, które są utrwalane przez otoczenie, że można się pogubić.


Przed wizytą u fryzjera:

- Niech Twoja decyzja nie będzie podjęta pod wpływem impulsu. Niech ta myśl towarzyszy Ci przez dłuższy czas, tak żebyś mogła się z nią oswoić i upewnić, że naprawdę tego chcesz.

- Zastanów się czy Twój fryzjer na pewno ma praktykę w krótkich cięciach, jeśli nie, zrób research i popytaj koleżanek o najbardziej godnego zaufania.

- Poświęć trochę czasu na wizytę na Pinterest i poszukaj inspiracji po to, żeby jak najlepiej wytłumaczyć fryzjerowi, jaki efekt chcesz uzyskać. To nigdy nie będzie idealne odwzorowanie, ale zdecydowanie zminimalizuje ryzyko wpadki.

- Powiedz fryzjerowi, czego ZDECYDOWANIE NIE CHCESZ. Ja wiedziałam, że nie chce żadnego golenia i ostrego asymetrycznego cięcia. Rozmawiajcie z fryzjerem tak długo, aż wszystko będzie jasne. Naprawdę wielu kobietom pasują krótkie włosy, cały sekret polega na tym, żeby fryzjer umiał dopasować je do Twojego typu urody.

- Muszę Cię zmartwić, jeśli sądzisz, że krótkie włosy = laba od codziennego układania to niestety tak nie jest. Żeby fryzura dobrze wyglądała, trzeba jej poświęcić trochę czasu inaczej nie będzie efektu a Ty zwątpisz czy zrobiłaś dobrze.

- Zgadzam się, że długie włosy są bardzo kobiece, ale mimo wszystko nie każde i nie każdej kobiecie pasują. Kobiecość bierze się ze środka, to Twój cały styl i osobowość. Właśnie ultra kobiece osoby, pewne siebie decydują się na taki krok, nie potrzebują zasłaniać się długimi, nie zawsze ładnymi włosami.
- Tak, w większości faceci wolą długie włosy u kobiet, ale najbardziej lubią zadbane i radosne kobiety, które są z siebie zadowolone. Poza tym TWÓJ facet kocha/pokocha Ciebie od czubka głowy po stopy, jeśli wasz związek miałby się rozpaść, dlatego, że spełniłaś swoje marzenia no cóż…chyba na dobre by wyszło. :)


O zmianie fryzury mogłabym pisać bardzo dużo, ale powyższe punkty są mini ściągą dla każdej kobiety, która marzy o krótkiej fryzurce. Jeśli czujecie, że coś jeszcze chciałybyście wiedzieć, albo macie własne rady dla wszystkich kobiet piszcie śmiało w komentarzach.

4 komentarzy

  1. Moja mama ma krótkie włosy, po prostu jej pasują, nie do każdej twarzy są idealne, u niektórych mi się mega podobają! :) Osobiście nie lubię krótkich włosów, miałam w dzieciństwie grzybka :D Piękną masz fryzurkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim, dziekuje za komplement :) Masz rację, nie każdemu pasują choć będe uparcie twierdzić, że przy dobrym cięciu każda kobieta będzie dobrze wyglądać :D

      Usuń
  2. Nie licząc dzieciństwa to nie miałam tak krótkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zawsze marzyły długie włosy, więc zazdroszcze, że możesz takie nosić. Pozdrawiam :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.